MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, May 18, 2016

bagi hadiah mcm tak ikhlas...

emm..geram gak kadang tau...bila organizer bagi satu2 vocher yang tarikh nye dekat nak expired...nampak mcm tak ikhlas nak bagi! bukan la kita ni tak reti bersyukur..alhamdulillah..syukur rezeki kan..tapi klw nak bg adiah tu biar la proper skit...apa taknya..voucher kita dapat ni lagi 2minggu nak expired...

kita memang tak la pakai pandora ni...so jual je la jawabnya..memandangkan expired date dah dekat..mmg value dia jatuh la wei...buka harga RM400..ada org nak bli dia nego RM350..xpelah..nak expired dah kan..kita kasi je la harga dia minta..apa2 pun syukur rezeki..masuk tabung holiday!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...