MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, May 23, 2016

terima kasih kawan2

 terharu rasa..tak berhenti2 orang oder rendang, sambal hitam & biskut sarang semut..tq kawan2 sebab percaya dengan masakan air tangan saya ni...memandangkan weken lepas ada 3 benda nak masak so kita pass kan rendang dekat mak..jangan risau rasa tetap sama cam kita buat..sikit xlari rasa dia...sebab bila dah masak2 tu mak kita suh kita try dulu.so klw ada kurang mana2 kita akan suh mak tambah...yang pasti kami masak sama mcm kami nak makan, bawang mmg guna banyak..baru la sedap

sambil mak kita merendang dekat dapur yang lain kita plak buat sambal hitam..memandangkan stok belimbing buluh ada 1/2 kilo je..so kita buat mana ada je la..ramai yang oder tapi tak dapat..sebab belimbing tak cukup..insyallah nxt week kita restock sambal hitam..kena beli belimbing buluh siap rebus dulu kt opismate..senang kan beli belimbing siap rebus xyah susah kita nak rebus sampai 3 jam

lepas habis buat sambal hitam buat plak biskut sarang semut 12 botol, ni semua ada tuan mmg tak de balance...fuh..da abes buat tu baru la rasa penatnye....rasa cam kaki xle nk jejak tanah hahaha....tapi xpe kita seronok..mmg suke jual menda2 makan ni..samping tu dapat la duit poket kan..sape xsuke dapat duit oi..seme menda bole jadi duit asal kan RAJIN! alhamdulillah allah kurniakan kita sikit bakat memasak (tapi xde la terer mana..) kita bole la masak menda yg kita suka....ni tiga2 ni sambal hitam, rendang paru ngan biskut sarang semut mmg kegemaran kita..tak sangka dari benda yang kita suka makan ni sekarang jadi bisness kecik2...

 sambal hitam xlama nak buat kejap je
 rendang ni mmg nanges skit la 3 jam ok ulang suara 3 jam blom masuk sejam rebus dulu  paru sebelum potong hehehe
 ni la hasil masakan ari sabtu utk jualan...buat dari pagi kul 3 baru siap semuanya..
so lepas tu g la meronggeng hahahaha.....
 ni kastemer kita paling banyak berblanja hahaha
so sebagai tanda appreciate dia..kita tepek satu keping gambo kenangan...
sian dia da lama tingin nak makan biskut sarang semut dia duduk jauh kt johor so mmg xle la nak pos biskut tu.....
afne kawan masa pcm dulu oder rendang 5, sambal hitam 3 biskut 3 bawa balik johor
tq afne!
 ni komen dari afne pasal sambal hitam, rendang & biskut srang semut hehehe tqqq


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

odah said... [Reply to comment]

salam

tingin sgt nak mkn air tangan nana, tp jauhnya ...nant blk penang ke buatla sm mai juai blah ni plak ...
sedap sgt walapun tgk xpnah merasa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...