MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, June 14, 2016

33 tahun

 omg...dah tua :(
14 june 1983 - 14 june 2016 genap la 33 tahun umur kita...
alhamdulillah..masih di beri peluang untuk bernafas atas muka bumi ni
xde apa yang kita minta pon selain allah berikan kesihatan yang baik...
dapat besarkan anak-anak dengan tenaga & kudrat yang ada
dapat tengok diorang berjaya jadi manusia berguna...
dapat............................................... xpelah tu kita minta dengan allah je moga allah makbulkan
 shawl adiah beday dari tokei petite
ni muka hari ni orang yang umur 33 tahun dah nampak kedut2 bawah mata tu kan
hahaha...tanda2 penuaan dah mula keluar dah


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

happy bufday nana..moga ceria dan di panjangkan umo dan di murahkan rezeki..amiiinnn

Norhayati Mohd Isa said... [Reply to comment]

Sanah helwah Nana..
Semoga usia di rahmati Ilahi..
dan diberikan kesihatan yg baik..
Murah rezeki..

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

hepi bday lg skali kat nana..
nana tua, kita lg tua dr nana haha!
papepun, moga dimurahkan rezki lagi dan bahgia di samping anak2 dan keluarga.
seronok dapat kenal kawan cam nana :)

ibuayu said... [Reply to comment]

happy birthday nana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...