MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, June 21, 2016

menu 14 ramadhan

mak kita cakap acu nak makan spegeti..ok la..kita pon buat la menu spegeti utk berbuka..lgpon mak kita tu dah kering idea nak masak la tu..diorang kt umah tu prefer menda2 gini dari nasi..so kekeringan idea nak masak apa dah..

ktorg adik badik jenis xkisah je buka tak makan nasi..kita pon xkisah je tp klw seminggu tu kena ada juga la skali nasi kan..bosan juga makan ringkas2 gini sesekali nak makan berlauk2...mak kita plak buat sira labu..ni kali kedua mak buat sira..kali pertama ritu kita xbuka kt umah so xsempat makan...sira labu ni mmg kegemaran seme la..mmg seme suka..lagi sedap ltk dlm peti ais makan sejuk2...

senang kan masak simple2 gini..elak makan nasi kan baguih..bole kurus..
tapi masalahnye xkuruih2 pon hahaha
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...