MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, June 20, 2016

menu istimewa di hari jadi

sorry...bukan kita masak ok hehe

kita dah bilang...kita memang tak masak bulan puasa..sebab bz buat tempahan biskut raya..ni seme mak yang masak...dia mcm tau2 je aritu beday kita (mak kita mmg tak ingt bday anak2 dia ) balik keje tgk ma buat nasi tomato ewah..special nih..padahalll mak ko bukan masak sebab beday ko hahaha....

mmg klw bulan puasa ni weken je la klw bole kita nak masak pon...tolong2 buat desert tu la keje kita...darwish makan tambah 3x ok! 3x..mana la tak gomok adik woi...



 rendang daging frozen


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

eima said... [Reply to comment]

sedapnye menu

Lynn Hamzah said... [Reply to comment]

happy belated birthday nana...untung tu mak masak sedap...hihihi...

odah said... [Reply to comment]

awat sedap sgt menu tuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...