MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, June 1, 2016

teddy bear hidup

 nengok la perangai...dia baring2 kat belakang tu..ni bukan teddy bear mainan tau..
ni teddy bear hidup yg kita dok polok tiap kali tido mala
geram nye..budak baik ni...ada je hal dia sementara nak amek kakak balik skolah 
nak tunggu kakak balik dalam 15minit mcm2 dia buat
pastu dia ada satu perkara wajib dia..
setiappppppppppppppppppppp kali tunggu kakak balik sekolah dia akan memerut dalam kete
hahaha..mmg jadi kewajipan dah..xtau pesal..dia saje tahan xnak beyak kot kat umah mummy (bbster dia)
asal tunggu kakak kang semerbak la bau..nak beyak pandai plak tu daripada duduk depan dia tukar duduk belakang..amek feel hahaa...


 nengok muka nakal tu geram nye aku haiii

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

0 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...