MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, July 13, 2016

1 syawal

raya di kl....cam biasa la meriah sebab adik beradik kita mmg ramai...tahun ni kakak sorang je xde. so penuh la umah mak kita tu..kita ari isnin dah cuti so ada la masa 2 hari sebelum raya menyiapkan2 juadah raya..

kita masak rendang paru & kek coklat la macam biasa...mak kita masak rendang ayam, lodeh, sambal ikan bilis pastu sambal sotong kering plak kakak masak....mcm biasa rutin kami lepas makan2 tu abes semayang raya amek2 gambar pastu konvoi 3 kete g beraya kt umah makcik kt shah alam..satu2 nya kakak ma yang ada kt kl ni (2 beradik je deme pon) dah abes beraya shah alam, balik umah beraya umah jiran satu lorong pastu petang skit beraya umah jiran lama xjauh pon dr umah mak..

so tu je la 3 buah umah ari raya pertama kita..lain2 tu aktibiti nye tgk tv je hehehe...

abaikan comot2 tu 




 baju bli kat riazanggun bole cek ig dia klw berminat

tahun ni ramai berponey kurung kan?baju mia bli kat naa mamaiqy


 family besar saya








 umah ke-2 cik mail
 umah ke-3 jiran selorong

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

port biasa untuk photoshoot ni..ahahhahha..selamat hari raya na

eima said... [Reply to comment]

meriah tak raya belah kl nana ??? nampak gaya mcm meriah je kan

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

suka nengok gambo 1 famili beso tu.. ksian kakak yg sorang takde dlm frame.. nnt kasi super-impose letak gmbo kakak, kasi kakak senang hati sket hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...