MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 28, 2016

redang trip : bbq dinner

ok 2nd day...dinner best skit ada bbq...konsep dia awak pilih sendiri, bakar sendiri...antara yg dia sediakan ada ikan kerisi, ayam & sotong..selain tu ada juga main menu cam nasi goreng, mehun, coslow pastu ada air asam utk cicah seafood yg kita bakar..

heaven sgt rasa..xkisah amek la banyak mana sotong tu..makan la tak de sape halang....tp sebab kita tak lapa mana pon..sebabnya duduk redang ni kan tak sempat lapar tiba2 dh makan balik...makan 4x sehari tau...yang ni sebelum dinner kita tibai 10 ketol cucur dia sebab sedap haha..so malam tu kita ratah lauk je xmakan nasi.


muka lepas snokerling ari pertama menten lg xitam haha..
 semput akak nak amek gambau lompat...dah gemok dek..berat hahahah

mai pilih mai pilih
 dia ada sedia 2 tmpt bakar so kena q la..tp msk xlama pon kejap je

.
ni kita amek ikan sekor ayam 3 ketol sotong banyak2 ketol gak la hehee 
 lepas dinner kita jenjalan tepi pantai depan redang bay resort ada lampu bentuk love apa lagi...amek gmbr la

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

0 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...