MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 28, 2016

redang trip : snokerling depan chalet

ok satu kita nak cakap redang ni best gile sebab apa?port snokerling paling best xyah jauh2 depan chalet je korang bole snokerling pastu dpt tgk ikan warna warni2 beso2 plak tu.so klw sape mabuk2 laut xleh naik bot g tengah laut..xyah risau dok depan chalet je korang bole snokerling..

kita tak g dalam2 pon paras2 pinggang je...tu pon ikan dah selambak datang..siap bawa bekal kopok lekor beli ari rabu tak abes haha..so bagi ikan makan..pastu ada la cilok roti chalet punya 2 keping amek time bekpes..bukan nk makan tp kasi ikan makan hahaah...

adoi..geli plak ikan beso2 datang keliling..kita siap suap kopok lekor kt ikan..dia dtg makan kt tangan kita...siap pakej kena gigit skali haha rakus nye ikan ngan tangan kita dia gigit nye...kita takut juga sebab ikan dia beso2 yg dtg..agk2 dia dtg dekat2 depan muka kita berenang lari jauh2 haha....

puassssssssssss hati sebab dapat selfie ngan ikan2...aritu g krabi pon xde dpt amek gmbr ngan ikan tapi kali ni selambak2 pic kita selfie ngan ikan..yallah..xtau nak ckp mmg priceless moment la suap ikan makan gitu...serius ni trip paling best la rasa..krabi pon xbest cam gini tau...stakat snokerling tp ikan jauh nun disana..yang ni ikan depan2 muka je...

















 ada org tanya asal snokerling pakai slipar?haha nak tau sebab apa?batu karang tu tajam wei..sakit dari darat tu kena berjalan abes la pijak2 batu karang..so klw nak snokerling depan2 resort pakai la kasut croc tu selamat kaki korang








 nah blanje skit video snokerling
.

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...