MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, August 11, 2016

adiah bday

ni 2minggu lepas ain tokei cadar msg kata nak anta barang katanya..

kita tanya dia barang apa?sebab setau kita xde plak oder cadar ngan dia...dia ckp ada orang kasi adiah..alamak nebes dah time tu peminat mana plak yg kasi aku adiah ni hahahah...melalui ain plak tu..mula la otak tu fikir sape kasi ni sape kasi ni..

bile tanya ain sape kasi dia ckp nana mama adam..laa...ko rupanya haha aku igt peminat mana kasi adiah hahaha....adoi naha..naha (nama manja naha bukan typo k hahaha) beday aku lama lepas dah..dia kasi adiah beday plak....tambah lagi satu koleksi cadar patch work..cam biasa dia kan tau aku nye kesukaan warna ada pepel2 skit di situ hehehe

mekaseh naha...aku harap malam tu aku tido mimpi kau..tapi orang lain plak aku mimpi...hahaha takpela please try again later..kot lenkali aku tido mimpi kau plak.muahhh sikit!



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

WILAYAH C.T.M said... [Reply to comment]

boleh bagi ig or fb ain tokei cadar tu tak?tq..

Nana said... [Reply to comment]

@WILAYAH C.T.M

ig- cadarpatchwork100
phone no ; 012-3136496

IdaShazana said... [Reply to comment]

cantik. kombinasi warna pun menarik sangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...