MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, August 17, 2016

buah hati baru :)

 sayang....dah lama saya suka kan awak....
nak cakap saya malu....
saya janji...
akan jaga awak baik2...
awak pon kena janji dengan saya
berikan yang terbaik
ok...sayang...



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
korang ingat apa?hahahah boypren?no..no..no..bukan buah hati tu ok..
ni la buah hati baru kita..aiseh...lama sangat mengidam ni..
genap setahun guna sjcam dah berjasa dengan mcm2 gambar underwater yg menang contest
kali ni kita updgrade skit la..
masih dalam proses pembelajaran..sebab baru 3 hari dapat tak study habis lagi manual dia..
 lama betul kita tunggu hadiah ni...konon2 join contest yang hadiah gopro tapi tak menang2..
nak tunggu boyfriend kasi pon xde boyfriend..camane?hahahahaha....
so kita beli la hadiah kan utk diri sendiri...tp sebenarnya tak keluar duit sesen pon beli gopro ni sebab jual ipad mini 4 aritu so duit jualan ipad buat bli gopro..klw keluar duit segedebuk tak beli la kita kot..
sebab benda ni mcm sinonim dan sesuai dengan kita yang jenis suka aktiviti2 air ni so tak de rugi membelinya...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

Norhayati Mohd Isa said... [Reply to comment]

Bestnya GoPro tu ..
Anak akak sibuk suruh beli..
Nana bertuah menang contest..

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

wow! dah upgrade!

Nieyl said... [Reply to comment]

nieyl singgah pagi rabu...

mama tisya said... [Reply to comment]

makin meletop gmbr pasni guna gopro

eima said... [Reply to comment]

WAQHHH BEST NI ... BERAPA HARGA EK ... PASNI LAGI LA BYK GAMBAR YG BEST2

YieN said... [Reply to comment]

Wahhhh bestnyaaa :)

-anidaothman- said... [Reply to comment]

woww bestnyaa GOPRO....
cr resepi popia kemboja jmpa bloq NANA
salam kenal nana ^__^

Norliza Nordin said... [Reply to comment]

wahh bestnye.. nanti try review eh.. hikhik :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...