MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, August 2, 2016

fav perfume!

sekiannnn lama nak beli pastu cam fikir ahh tunggu menang contest la..haha punya la kedekut xmo kuar duit..lama sangat tunggu tak menang2..last beli je la..xtahan sangat hahah..

ni perfume kegemaran kita ni dah lama dulu dah pakai...sedap gile bau dia..mmg steam lah!...aritu masa g aeon terlalu dekat kedai perfume tros masuk pastu xtanya perfume lain dah...nak romance ralph lauren, nak beli kecik xde stok plak..tinggal la beso gabak ni..xpe la mau bertahun baru abes ni nanti hehe...

kita jenis pakai perfume jimat2 haha..sayang nanti cepat abes kan...tu spray skit je xde la spray abes satu badan..ada orang gitu kan abes satu badan dia spray.. kita nengok kan je la..lama mana bertahan ni..doa2 la darwish tak pecahkan..mau sawan ibu klw dia pecahkan! mcm perfume selvatore ferragamo aritu hahaha...(seb baik yg tu menang contest)


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

sedap ek bau dia..blm pnh cuba..nti perfume kita dh hbs blhla beli yg ni

dorsett pink said... [Reply to comment]

maybe boleh try lepas ni

Wawa Yusoff said... [Reply to comment]

my favorite guess pink. kesayangan sangat tu. hehe

Myra Jay said... [Reply to comment]

Tak pernah try perfume ni..
dah akak cakap wangi haruslah nak tiru beli jugak..hehehee

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

feveret aida = be delicious :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...