MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, August 2, 2016

majlis merisik bertukar jadi majlis bertunang

 ni cite 26 syawal..g meminang anak dara orang..tak jauh pon kat senawang je..tapi di sebabkan musim2 raya tak abes lagi ni kan rasa jauh la perjalanan sebab jem merata...sangkut kt mrr2 sangkut kat saujana impian kajang..dah naik lekas tu baru la lekas skit perjalanan adoi sakit kaki den bawa kete manual ko rasakan! haha time2 tu rasa nak tukau kete auto je...

ok ni majlis tunang adik kita..yang mana mulanya diorang xnak bertunang pon..konon2 kitaorang datang beraya sambil merisik skali la..skali last2 minit family pompuan kata bertunang tros la..tu la seme persiapan pon last minit...mana seadanya je la...

rombongan ktorg pon 2 bijik kete je..adik beradik je yang pegi..xde jemput sedara mara..malas beria2 ma kata..esok nikah ajak la sedara seme..ni pon tak seme adik beradik ada ni..mana ada je la...hantaran kakak kita yg buat..kita mmg keras tangan la bab seni2 ni haha..ko suh kita masak, kita amek gambar kita reti la bab gubahan ni mmg keras tangan serius cakap

ok sebelum gerak pose lu...sekeping hehehe
oleh sebab ada yg tanya bli baju mana.kita share sini
sila g kat ig flora anggun
 ni la yg jadi lambat salah sorang penumpang cirit birit plak..penumpang tu xde dalam gambo..g berak hahah..adoi dah selesai2 dia g toilet masuk kete pastu kang dia keluar balik...menunggu la kita seme dalam kete...sambil2 tu selfie hahaha

 ni baju nikah nanti
 cincin tunang





Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

tahniah.. moga dipermudahkan urusan hinnga ke majlis besau nnt :D

PeRdU cINta said... [Reply to comment]

Alhamdulillah tahniah...simple itu sweet :)

nanonano said... [Reply to comment]

lawaaa baju nana!
beli mne?? :D

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

cantik baju nana!!!
aida pun berkenan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...