MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, August 3, 2016

masa untuk bertukar

 aritu teman opismate g pohkong skali ngan aku2 terjebak..hahah dia beli subang..aku plak trade in cincin lama yg dah herot petot..amek cincin lain..

trade in cincin lama dapat RM236 cincin baru plak berat 1.02g harga RM270 so tambah lagi RM34 je..mmg cincinbaru tu halus & kecik dari cincin lama yg kita trade in..hehe tp xpe sebab kita suke design comei2 gitu..i bukan jenis mami jarum suka pakai cinci or gelang beso2...suka kecik2 je..kecik2 pon harga tak kecik kan hehe..

memula nak trade in cincin yg redeem voucher poh kong aritu,cincin belah rotan harga RM280 skali trade in dia amek RM180 je..rugi2 tu pasai trade in cincin lg satu so tambah sket je la kan...cincin belah rotan adiah poh kong tu kecik..sakit jari pakai..tgk la nanti nak trade in juga cincin tu amek yg berkenan dia hati


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...