MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 23, 2016

antara hadiah paling best tahun ni

tu dia..contest hari raya aidilfitri...adiah dia nak masuk raya deepavali baru sampai..hehe xpe janji sampai dari tak dapat langsung kan?adiah dia voucher penginapan 2 hari 1 malam dekat the banjaran retreat hotspring kat ipoh sana..alhamdulillah tahun ni menang 2 pakej holiday best2 pulak tu tempat dia...

memula tu rasa mcm nak pegi la holiday sini..tapi bila fikir2 balik better jual la kot...kat sini budak 12 tahun ke bawah tak boleh masuk...baik kita jual pastu duit tu bole la buat bayar hotel best2 grand lexis ke hibiscus ke..bole bawa budak2

ok sesambil tu kita iklan kan la sini kita nak letgo voucher ni total pakej ni bernilai RM2k saya buka harga RM1300..kot sape2 tingin nak g animun sini kan..sape nak beli mai wasap saya 0197942480


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...