MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, September 1, 2016

lunch bersama tersayang

 depa ni mmg camni xle plan2 ni mmg xde dalam perancangan...tak ingat dah ari apa makan ni tapi yg pasti ari keje...deah ajak lunch kat ikan bakar pasar kerama & mujor seme available..maka jadilah pertemuan tak terduga lagi tak di sangka..hehehe klw plan2 beria mmg ada je halangan org tu cirit la orang tu meeting la orang tu outstation la (eh sape outsation?heheh)

cam bese la mai sini ko kena bersabar skit..tapi sebab aritu kami langkah kanan & bernaseb baik skit sampai2 je ada tmpt kosong..semeja dengan fiza sabjahan pengacara tv3 dia mmg suke btol makan sini dah 3x jumpe dia makan sini

tau je la ktorg klw dah jumpe kecoh xyah cite la..sampai akak sebelah meja kita gelak2 je tgk pangai sekor2 hahaha..mak orang seme2 tapi seme2 tak betol punya olang! aihhhhhhhhhhhhhh kita xsaba nak g holiday ngan cayang2 seme nihhhh cepat la 16 sept lamanye nak nunggu...percutian pertama together2 with anak2 tak zabarrrrrrrrrrrrr




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

dapnya tgk ayor dia tu :)
moga persahabatan korang kekal berpanjangan...

dorsett pink said... [Reply to comment]

best nye makan dengan girlfren

dorsett pink said... [Reply to comment]

besnye makan dengan GF

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...