MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, September 8, 2016

MENANG RM10 RIBU CASH!

allahu....sampai ke saat ni rasa mcm di awang2an...rasa tak percaya..still terkejut...tak sangka!!!!!!!

semalam...masa baru bangun tido petang kul 6 gitu dapat wasap dari mamatisya...kata menang contest susu everyday...allahuakbar serius terkejut masa tu cam blur..eh menang apa hadiah dia?tetiba tros xingt apa hadiah yg diorang tawarkan..xlama tu dah baca wasap dapat la notification tak berhenti2 kat fb...cepat2 buka page fb everyday sah! memang betul gambar tu menang...

ni la gambar pertama dari gopro yg menang contest...ada cerita juga di sebalik gambar ni..2kali shoot, dua hari masuk kolam hehehe...pelakon lelaki tu adik kita kot ada yg tanya sape jantan tu?hahaha...mujor dia sporting melayan gile kakak dia ni..

hadiahnye RM10 ribu tunai!!!!! allah..ni la hadiah contest paling besar yg saya pernah dapat sepanjang join contest mula dari tahun 2011 dulu...contest ni masih berlangsung tau tamat 30 september nanti..so kawan2 boleh cuba join ok! total hadiah RM100k seminggu 2 winner sorang winner dapat RM10k ada 5 weeks.selamat mencuba kawan2 saya doakan kemenangan utk korang amin..

arini masih tersenyum2 tanpa sebab lagi haha..bile nak stop merenyeh ni?


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

tahniah..syok 10k cash...moh pi paris hehe

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congratssssss

IdaShazana said... [Reply to comment]

tahniah......kalau rezeki tak ke mana

eima said... [Reply to comment]

SYOKNYE ..TAHNIAH .. GILE BEST

SITI SORFIENA SYASHA said... [Reply to comment]

wahh ! tahniah :)

Norliza Nordin said... [Reply to comment]

Alhamdulillah.. Tahniah kak.. Moga murah rezeki selalu

^*NaNa*^ said... [Reply to comment]

wah menang contest 10k...betul2 rezeki allah nak bagi...syukur2..rezeki nana dan anak2 serta family..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...