MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, October 7, 2016

alfatihah...

 minggu lepas dapat perkhabaran sahabat contest dalam keadaan koma,pagi ni terima berita yang mengejutkan...tasya mengembuskan nafas terakhir pada 3 pagi tadi..allah..sesungguhnya awak antara golongan terpilih perginya pada hari jumaat penghulu segala hari....

kami kena sebab contest, sama2 aktif dalam dunia contest...pernah berjumpa sekali selebihnya selalu pm dekat fb je..saya pernah tolong dia carikan buyer untuk ipad mini dia & juga dia selalu minta advise saya berapa harga2 yang patut dia letak kalau nak jual barang2 contest....

hari ni awak pergi...menghadap illahi tinggalkan 2 anak2 yang masih kecil..allah..sebak rasanya...

 tasya...rantai hadiah dari awak ni akan saya simpan sebagai kenangan alfatihah buatmu Tasha Yan/ Norashikin. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarhamah dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Norhayati Mohd Isa said... [Reply to comment]

Al fatihah..
Semoga rohya dicucuri rahmat Ilahi..

Allahu..
Memang muda tu baru 32 tahun..
Sesungguh kematian tu tak mengira usiakan Nana..

Baru semalam petang dengar kat Ikim
Slot Ustaz Ahmad Dasuki Rani..
Kita yang mendengar kematian seseorang akan terkejut..
dan yang sebenar lagi terkejut kata ustaz ialah simati..
Allahu dah mati ke aku ni..

Bila akak dengar macam tu bergetar jiwa akak..
Apalah persediaan akak utk menghadapinya...

Jue said... [Reply to comment]

al fatihah
muda lagi
anak2 pun kecik lagi
moga dicucuri rahmat keatas rohnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...