MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 27, 2016

blue lagoon pd

 dah lama gile kot tak pegi pd...last bulan 12 tahun lepas dah nak dekat setahun dah tu...weken lepas saje la bawa bebudak jalan jauh skit...pagi tu masak roti telur buat bekal diorang..lepas tu kul 11 gerak dari kl...sampai pd dalam 12 lebey gitu.terus g pantai tanjung biru, skang port lepak pantai xmain dah teluk kemang sebab crowded sangat..nak duduk pon xde tempat penuh ngan payung..

sementara tunggu nak check in hotel bawa la bebudak main pasir sini...dah kasi main xreti nak balik plak bebudak ni..jenuh la tunggu diorang punya kejap...kita perati je diorang..diorang plak jenis xde pegi jauh2 mmg pesen dua badik tu klw main pantai dia duduk tepi2 je...sambil korek2 pasir..so xrisau diorang nak g ke tengah ke apa mmg tak de...ok bagus behave dua2. nasib baik sampai tu ada parking btol2 depan pantai...orang pon xberapa nak ramai...tapi air dia cam kotor sket la...

abes mandi kan bebudak ni...kita ke lokasi seterusnya..ke manakah?tunggu entry berikutnya hehehe...










 fefeling sangat kan hahahaha
video


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

eima said... [Reply to comment]

best pi pantai dan main pasir ...area blue laggon ni kan .. ada kemudahan bilik mandi tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...