MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 20, 2016

weekend bersama tersayang

weekend lepas dapat jemputan dari dikmas majlis akikah & bday mikayla..tq dikmas sudi jemput...abes makan kenduri xtau g mana...memula cam nak bawa budak2 mandi sungai..tapi on the way balik tu nampak cam langit mula nak gelap...so kensel la nk bawa g mandi..kebetulan plak balik tu lalu tasik ampang...pastu bebudak plak nampak playground dari tepi highway tu tak tentu arah seme suh singgah...ok la..ibu menurut arahan...apa saje utk korang.

tak pepenah buat pangai cam gini siang2 buta kul 2 g main kt playground hahaha..nampak tak skang ibu dah makin rajin bawa korang jalan?kekekeke....oleh sebab adik makin behave maka itula ibu makin rajin & makin konpiden nak keluar bertiga je ngan diorang. sampai taman biar lepas je diorang main...sampai la diorang sendiri cakap nak balik heheh..best plak lepak sini..bole la next time datang joging sini

tudung bli kt muaz rege RM8 cantik je kan..kita xbeli la tudung rege ratus2..kekekkee...
 bgambo bersama tuan umah setelah sesat di bawa waze tak guna 
hahaha kohaja nye waze dia bawa ikut jalan jauh pastu sesat plak tu!
 antikk nye kek beday mikayla


 adik mana adik?dia mmg xsuke bergamba jangan tanya dia mana hehehe

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

0 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...