MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, November 3, 2016

tq suria fm!

Alhamdulillah...tengah2 ekonomi tak bape bagus sekarang ni kan..kena kuat sikit keje keras dalam dunia contest...tapi xde la seme kita nak kaut..hahaha masuk contest yg mana kita ada kekuatan je bole menang...

contest yg kena slogan, memang awal2 tak join..offline contest pon sama..kena ada modal besar kita xmampu...so boleh fokus contest bergambar je la tu je rasa bole pegi pon....lepas tu contest yg menang ni plak langsung x keluar modal..best kan?

tq suria fm...lama juga tunggu adiah dia..dari baru balik redang september aritu menang baru last week dapat duitnya..xpe la biarkan lambat asal dapat...bole masuk dalam tabung holiday next year..kaching! hehehe...




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

Afasz said... [Reply to comment]

alhamdulillah ,, dah lama tak berblogging. harini rasa mcm nak berblogging balik singgah sini..

tak tahu la konsisten blogging ke tak :P

tahniah menang contest. murah rezeki awak.

sy nk jgk join contest mcm awak ni . tp xtahu mcm mana nak thu ada contest contest semua ni... :D

Ainin Sobiha Salim said... [Reply to comment]

Woww...dapat hadiah cash.. Congratss... Semoga menang banyak lagi hadiah di masa akan datang.. :)

dorsett pink said... [Reply to comment]

Tahniah.. lepas jugak duit minyak pergi kerja kan... alhamdulillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...