MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, March 8, 2017

elianto warehouse sale

 tak pernah miss warehouse sale yang ini...kita pakai mekap murah2 jek..hehee janji ada je kan..elainto nye sale klw dia buat mgm berbaloi sangat la pegi...tros grab stok staun nye mekap...

mcm ni bedak tu sekali refil dia RM14
blusher RM10 satu
lisptick RM12.50 satu
eye shadow pallet beso tu RM20
perfume kotak hijau RM10
eye brow RM10 satu

ni klw harga kat kedai dia 2x ganda dari pada harga warehouse sale
zaman2 gawat kena la berjimat sket kan..nak lagi jimat  xyah pakai mekap haha lagi jimat


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Norliza Nordin said... [Reply to comment]

dekat je ngn opis, tapi tak sempat pegi.. huhuhu

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

memang best mekap Elianto...dulu penah kerja situ, tiap minggu ulang alik warehouse...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...