MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, June 9, 2017

berbuka puasa bersama insan tersayang

haa..nengok tajuk beso nak gosip letew...kekekek...awalnye plan nak cari date yg sesuai utk buka puasa sama..bincang punya bincang xjumpe2 plak datenye hahaha...dah bgtau date yg ada cuti krik2 plak...udahnye aritu pasya msg sehari sebelum buka sama ni..wan xde katanya dia ajak berjimba umah dia...apa lagi alang2 tu tros la plan buka puasa reramai kan..kitaorg ni biasa gini klw plan mmg xle nk proper..seme propa je lebih hahaha...ni xde plan2 pon sehari sebelum buka puasa je tros on..dok bincang2 kemain cari date xjumpe2 kan..udahnye last minit yg jadi

disebabkan ari jumaat buka puasanya..maka bergegas2 la balik je nak masak bawa ke umah pasya...kita bawa 2 lauk ayam masak lemak cili padi satu lg perut ngan rebung masak lemak cili padi...ater..ada org xmakan perut la..xmakan rebung la..ada yg makan rebung xmakan perut..tu la buat 2 jenis masak lemak....ada ikan siakap sekor (goreng panas2 umah pasya)pastu bawa skit stok sambal hitam kita ada buat orang oder aritu

pasya masak sup tulang..tp xde dlm gambo..sebab dah buka puasa baru sup masak...memasing dah kelaparan xde sape amek gmbr sup haha...diah plak masak sambal sotong ngan kuah air bayam.ikan siakap plak kita bawa dari umah siap2 garam kunyit seme tinggal goreng je kt umh pasya.utk anak2 plak ada disediakan goody bag..kemain kan mcm2 jajan ada dlm tu...btabur2 sepah2 abes rumah tuan rumah hahaha..naseb la nak...

dah abes makan ada acara tuko2 hadiah...konon2 adiah beday utk semua org la...dapat la 2 lai tudung dari diah & nana pastu dpt perfume wangi gile pasya kasi..wah adiah beday in advance nihh hehehe...dah lepak2 xsedar diri kul 10..bebudak plak sronok lari main sana sini..mata plak ngantuk pastu malas nk drive balik...hahah udahnye bergelimpang tido kt ruang esk pagi baru balik.

menu of the day
puas makan masak sendiri..beli kt bazar blom tentu sedap
 











 ni memasing tinggal kan ibu sorang2 kt umah kohaja diah & pasya tinggal aku membuta xsedar diri..di bawa nye bebudak makan aiskem ronda2 kola lumpur bagai..,,sedo2 umah kosong xde orang..call masing2 seme tinggal henpon kt umah kohaja btol tinggai aku

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

0 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...