MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, August 28, 2017

love your drinks, love coolblog!


kenapa?kenapa saya suka sangat COOLBLOG ni?


COOLBLOG datang dengan pelbagai variasi
minuman pilihan masa kini
rasanya sungguh memikat hati
ianya sangat mudah di dapati
kerana cawangan ada di sana sini
bila dah cuba rasa nak lagi..dan lagi
tak percaya?cubalah sendiri

 kini..biar pun banyak minuman seangkatan 
yang tumbuh bagai cendawan, 
bagi saya yang lain tetap tak boleh lawan
COOLBLOtetap terus jadi pilihan


apa yang saya katakan dengan banyak pilihan?
mari kita saksi kan
saya tunjukkan kepada tuan / puan
tapi tolong jangan gigit komputer saya tahu semua tak tahan
tengok menu yang COOLBLOtawarkan
tarik nafas....dan lepaskan...
dah bersedia?? mari kita mulakan....

LOCAL DESSERT

OREO BLOG


TEA & COFFEE BLOG

HAPPY BLOG

FRUITTI CHOCOLATE

HOT BLOG

OREO SMOOTHIES SERIES




kedatangan di sambut mesra
bila di ajak bergambar masing masing tersenyum gembira
outlet di dato keramat ini baru di buka
hari2 bertapa di sini lah nampaknya


 kalau di tanya apakah minuman kegemaran saya?
sudah tentu orealah jawapannya...



awak rasa ni COOL ke tak COOL??
menikmati COOLBLOG. di dalam pool! 
sila jangan cuba aksi ini di pool kawasan rumah anda...aksi ini sudah mendapat kelulusan dari pihak sekuriti hahahah...di sebabkan saya penggemar COOLBLOG..jadi memang saya tak lepas kan peluang untuk turut sama memeriahkan pertandingan cool selfie contest 2016 anjuran COOLBLOG

ini adalah kenangan terindah saya bersama COOLBLOG.....tak sangka di dalam beribu penyertaan saya salah seorang daripada 7 pemenang, biarpun hanya mendapat hadiah saguhati itu pun sudah cukup bermakna..hadiah berupa wang tunai RM500 

selfie bersama duta COOLBLOG amar baharin & kawan2 yang turut memenangi pertandingan ini














Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!




0 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...