MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, October 13, 2017

bukit dinding, wangsa maju

dah lama xhiking..adeh..dia klw dh tinggal mula la malas nak mula...ni sebab dh insaf sebab badan dh makin naik ni..eksesais plak malas...so weken ada masa g la hiking sikit2

bukit dinding?caya tak selama 34 taon dok keramat ni la first time tau nama bukit ni bukit dinding..memang selama ni nampak bukit ni dari jauh tertanya2 dalam hati camane nk naik eh bukit ni....memang dh lama teringin nak naik..sampai la satu ari ada kwn upload gmbr dia panjat bukit ni...rupanya2 ada jalan naik dia..ekceli bukit dinding ni sempadan la antara wangsa maju & setiawangsa tapi jalan naik dia dekat wangsa maju, landmark dia cari kedai coconut siarkaki

trek dia xde la tanah merah trek jalan tar...tapi...ha tapi....nak naik dia mendaki 45 minit ok! nak sampai atas..fuhhh bole tahan jauh eh..peluh tu xyah cakap mmg basah lencun weh..fuhh..best gile rasa berpeluh2 hebat camtu

ada 3 check point...paling tak sangka dalam tu pokok getah siap ada orang toreh & tadah utk amek getah dia tau!...pancit wei nak sampai atas...dah sampai atas apa lagi posing2 bagai lepak2 dekat sejam baru turun hehe...masa naik tu awl sgt kul 7 xde orang pon ada la sorang dua, dha turun baru la nampak ramai orang naik..apa 2 pon bg kaum pompuan klw nak naik bukit ni sila bawa kawan la..mcm scary juga klw g sorang2 takut2 org jahat nyorok dalam semak ishh minta simpan la kan...


ni bukit dinding dari opis ketinggian 291 m je
 check point 1

naked face...muka tanpa sebrang makeup dengan peluh dengan masam 




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

- dieyana - said... [Reply to comment]

waaa..bestnya..nanti boleh cuba ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...