MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 12, 2017

day trip to cameron

ini memang keje gile...hahahah serius sebab dh lama tak g cameron & sebab rindu sandwich dia..tu sebab jadi gile camni..ala lgpon xjauh mana pon kl-cameron 3 jam je...sebelum subuh gerak...so sampai cameron teros terjah boh tea plantation kt sungai palas tu..ni la port kegemaran kita klw dtg cameron...tapi yg sedihnye jauh2 aku dtg nk makan sandwich tp sandwich xde...huwaaaa kempunan tau kempunan.....huhuhu tp xpela..sebab keindahan cameron ni bole mengubat ati yg luka xdpt makan sandwich...

dulu2 kan..tiap tau mesti datang sini...tu cite dulu la...barang yg lepas xyah di kenang hahaha...serius dlu cameron ni mmg jadi tmpt holiday yg wajib buat kami anak beranak....darwish last dtg sini pon kecik lagi masa tu stahun setengah...so dah 2 tahun setengah xdtg cameron ni...apa yg bestnya dh banyak menu2 kt cafe ni...tp orang memang ramai..penuh meja..mujor la ada meja yg kosong...ingatkan dah awl dah sampai rupanya ada lg awal.....

ok lepas breakfast, terus ke kea farm beli sayur skit bawa balik, pastu beli strawberry coklat...makan dalam kete...sebab kekenyangan yg melampau sampai termuntah keluar stoberi hahaha...hampeh btol la...pening wei dah lama xnaik cameron kan..pening plak sampai muntah

haih sejuk nyaman je..bestnye klw duduk sini





 .
kempunan xdpt sandwich

apa ke pelik kek ni

wajib!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

Amanda Suria said... [Reply to comment]

nASI LEMAK CHEESE CAKE? SERAM ACIK BACA...ADA KE YANG BELI..

mama tisya said... [Reply to comment]

Mmg keje gile ni hehe.. Sian tisya xsmp2 lg Cameron.. Kita last pegi pn ms belum kawin.. Pi ngan kwn2

adda syuhada said... [Reply to comment]

bestnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...