MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 4, 2017

majlis perkahwinan burhan & husna

berjinggut nak juga update...

rombongan kami perantin lelaki dari kl ke senawang, ari khamis sebelum majlis akad nikah kami sekelorga berkumpul dekat homestay yang pihak perantin pompuan sediakan..homestay xjauh dari rumah perantin jalan kaki je sampai...meriah nye lahai bila semua adik beradik berkumpul...(raya pon xdapat kumpul semua mcm ni...)

majlis akad nikah pagi jumaat..selesai akad nikah makan2 then balik ke homestay..petang2 tu seme mereput bawa la diorang g makan cendol..kengkonon nak makan cendol hj shariff kat seremban..punyal jauh perjalanan dekat 30 minit sekali sampai kedaai tutup! caitt...makanya kita tros la bawa g cendol leman dawi

esoknya ari sabtu majlis persandingan kali ni ktorg pihak lelaki dah setkan baju warna kelabu, baju yang kita pakai aritu pakat2 ada 4 helai beli dekat shawl publika (sumpah ni baju aku paling mahal pernah aku beli hahah...) mmg berzaman dah beli sebelum majlis.xtau nak cite apa eh..owh yea..masa majlis tu sempat juga aku sumbang suara karok satu lagu hahaha..terkejut family aku seme xpepenah2 aku buat perangai melalak depan orang ramai...saje la nak test market kot2 bole masuk AF hahaha...










 ramai cakap baju ni cantik..tapi aku rasa agak besar...mmg design dia kembang sekembang alam gitu...kena pandai pose supaya tak menampakkan kita lagi besar dlm gambar









Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

0 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...