MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, February 14, 2018

main beach, queensland

ni lepas ktorg soping kat kmart, kedeng nye pasal xnak bli tiket tram balik jalan kaki....hahaha sempot sampai hotel 30 minit jalan kaki baru sampai hotel..yela..nak bli tiket mcm rugi sebab ktorg dah xde kemana lepas sopping tu nak balik hotel je...

so lepas g kmart singgah la main beach ni..lgpon masa dalam bas nak ke theme park seme dah pakat nak dtg lepak sini la konon2..ok la sebab lepas abes tengok kanggaro kan balik awal, singgah kmart pon still awal lagink balik hotel..tu singah melepak sini

penuh la orang dok mandi manda kt pandai..musim summer kan masa tu..memang blanje je mat salleh sana hahaha..abes posing2 guling2 golek...makan kami pon berjalan sampai ke hotel memang jauh gile..sampai hotel pengsan...hahahhaaa...\




















Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

Juls Julie80 said... [Reply to comment]

salam ziarah & follow sini...

cantiknya tempat tu..gambar pun cantik2 jugak...sis, blh share tak guna camera ape amek gambar,,.tgh survey camera..TIA..hihi

jemput singgah blog kite yer sis

julsjulie80.blogspot.com

Nana said... [Reply to comment]

@Juls Julie80
hai..saya guna gopro

Ezna Ahmad Khalili said... [Reply to comment]

Cecantik gambarnya Nana....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...