MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, July 18, 2018

kelantan part 2 : dinner nasi kerabu azma pasir pekan

dinner hari pertama tu ingat nak belanja je family makcik makan kt nasi kerabu azma pasir pekan..xjauh pon dr umah makcik..tapi sampai je sana hujan lebat dengan ribut abes tempias meja tak bole makan situ..

sudahnye tapau je makan kt umah...kat sini hanya ada lauk ayam goreng, daging bakar dengan ikan celup tepung. sebungkun siap satu jenis lauk RM3.50 sahaja...beli 9 bungkus ada lauk ayam, ikan, bungkus lauk daging bakar, creaf puff 2 peket total RM35 je! masa nak keluar duit tu kita dah standby RM100 sebab ingat dala RM60 gitu...hehehe ye la dah biasa kan kt kl makan nasi kerabu paling2 murah RM5 sebungkus...

heaven oii kalau balik kelantan makan murah..xyah susah2 nak masak...g makan je kat kedai tak pon tapau bawa balik


gambar kredit kedai dari 




 budak dah kepenatan dok kejar lembu kambing
 tewas akhirnya..


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

Usry Norie said... [Reply to comment]

Saya suka nasi kerabu dan daging bakar. Tapi sekarang ni jarang dah jumpa nasi kerabu dan daging bakar. Mungkin orang tak berapa minat, so tuan kedai dah tak buat menu tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...